long time no see.. again.



Ja, blogglusten har ju inte direkt legat på topp de senaste dagarna om man säger så! Jag har lite problem med att vända tillbaka dygnet sedan min stängningsvecka, idag vaknade jag t ex 15.. men börjar känna mig lite mera "normal" nu. Idag har jag varit ledigt, så skönt! Även om jag hade en (för) lång sovmorgon har jag varit ganska produktiv idag =) hade några punkter på min to-do lista som jag tog hand om idag. har städat, dammsugit och dammtorkat alla rummen på nedervåningen idag (okej, selim hjälpte till!) så nu är det inga dammråttor i hörnen länge.. och nybäddat i sängen så jag lär nog sova gott inatt. Sedan har vi varit och handlat och jag har beställt min kalender idag! En egendesignad. i rosa och vitt blir den, can't wait, till att den kommer, men tror att det skulle ta 2 veckor ungefär.

Kvällen har spenderats med thaimat med familjen och sen glass framför gossip girl ♥ nu har jag tittat klart på säsong 3 plus det första avsnittet av säsong 4 så nu är jag ifatt med de avsnitten som visas i sverige. kommer antagligen sitta bänkad klockan 7 på söndag och se fortsättningen.

har haft en väldigt chill vecka, 2 jobbdagar kvar, sen är det ledig helg =) ska hitta på en massa kul, bla gå på linns födelsedagsförfest (långt ord! hehe), träffa elsa och titta på lägenheten!

nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar, sen försöka sova!







Kommentarer
Postat av: frida

aah jag njuter nu ;) har fått jobba både igår och idag, så har jag lite tid imon också. så tiden går så himla fort nu, hinner knappt packa haha! men vi ses ju på torsdag darling! can´t wait! <3

2010-10-19 @ 10:46:53
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0