fredag & gekås




idag har jag varit på gekås :) i love.. kollade på en del fina heminredningssaker dock köpte jag inget, känns onödigt att kånka på det när vi inte ens har flyttat. får bli ett besök senare! men lite hittade vi iallafall; underkläder, sockar,jag köpte en fin rosa velourmysdress, selim köpte lite kläder, jag köpte en bok osv osv.. självklart lite snask också, det har jag suttit och tuggat i mig ikväll samtidigt som selim har suttit och spelat sitt nya fifaspel. själv kollade jag på idol, läste bloggar & läste ur min nya bok! till kvällsmat blev det en starkryddad iskender med massa massa vitlök. men gott var det! nu är jag faktiskt ganska sliten, det tar på krafterna att vara på gekkan! ju just det, på hemvägen så såg jag typ 10 vildsvin på väggen! ^^


imorgon ska jag ställa klockan på nio och vakna i tid.. lördagen spenderas i helsingborg och sedan halmstad på kvällen.. utgång eller bio? den som lever får se.. =) älskar ledig helg!!


Frida,  jag saknar dig med! hoppas du & M kommer hem tillsammans och väldigt snart! =) puss på dig!


jag lääääängar tills december, då vi flyttar in i lägenheten och sen är det jul! vill dessutom åka till danmark/tyskland. Idris har ju fått turistvisum till danmark och ska hälsa på vanessa och dessutom vill selims pappa och hans fru att vi ska komma och hälsa på dem innan julen! så vi kanske kan klämma in 2 flugor i en smäll där?! tål att tänkas på, kan ju åka när jag har långledig helg och så kan jag ta en eller 2 dagar ledigt från jobbet. det löser sig alltid! nu ska jag gå och lägga mig och läsa och sova så att jag är fit for fight imorgon

Hoppas att alla har haft en bra fredag och att resten av helgen blir fin! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0