beautiful life

försökte ladda upp bilder på bloggen, men det går inte :( I fredags körde jag och selim iväg till Trollhättan. Det var en jättemysig roadtrip och vi stannade flera gånger på vägen, åt lite lunch, köpte kaffe osv. Vid halv sju tiden var vi iallafall framme, efter dryga 3 timmars bilfärd. Det var jättemycket trafik inne göteborg och de byggde om vägen mellan gbg och trollhättan, så det gällde att ha lite tålamod! När vi kommit fram så åkte vi iväg till en mysig pub och käkade middag. Jag var fortfarande mätt efter roadtripen så jag åt bara en marängsviss och selim åt kyckling med pommes. Det var jättekul att få träffa Sandra och Fatih igen, har ju inte träffats sen förra sommaren! Sandras mysiga familj var även med och käkade och sen stack vi iväg till ett bowlingställe. Väldigt sjysst! De hade bokat bana, men det hade tydligen blivit något missförstånd, så under tiden vi väntade på vår bana så prövade vi på bilsimulator plus att vi fick gratis drinkar. Sandras lillebror spöade skiten ur oss iallafall, haha!

Efter det så bowlade vi, Selim vann. Inte så förvånande kanske, han brukar alltid vinna med typ 100 poäng mer än mig!

efter bowlingen åkte vi hem och käkade snacks och spelade okey. Sedan tittade vi på filmen "book of eli". Somnade halv 5 (!!) dööötrött.

Nästa morgon vaknade vi tidigt, och åkte ut och fiskade. Det var jättefint väder och vi körde ett par mil utanför trollhättan till en sjö. Vi fiskade i säkert 6 timmar, och varvade det med en mysig picknick. Sandras mamma hade fixat grillade kycklingklubbor, sallad, potatissallad och vitlöksbröd. Jag och sandra satt mest och läste, spelade kort och drack te vid sjöstranden, men killarna fiskade. Selim fick upp 2 stycken gäddor, en var faktiskt ganska stor!! jag fick däremot ingenting, var ute med båten en timma ca men det nappade tyvärr inte! :( vi var hemma åtta på kvällen efter en lååång utedag. Vi köpte med oss ben & jerrys glass och tittade på hangover, som var grymt rolig! sedan spelade vi okey halva natten typ!

På söndag var det av hemåt igen, vi sov ut och sen så klippte Fatih Selims hår. vi var väl hemma runt 6 tiden i hylte igen. Jag och syrran spenderade sedan kvällen framför tv:n och tittade på gossip girl!

Igår jobbade jag, dock inte många timmar! har blivit väldigt förkyld, och gick därför hem tidigare från jobbet. På kvällen så kom Frida till mig =)


nu blev det ett litet komprimerat inlägg vad jag hittat på de senaste dagarna, inga bilder än då, då det fortfarande krånglar. Nu måste jag skynda mig, ska duscha och fixa iordning mig inför jobbet nu! 16.45-01!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0