all i wanted from this life is to be free






Nu har min lilla darling kilat hem, vi har kollat på filmen "karate kid" och snaskat i oss en massa godsaker. lösgodis, chips med dip, ostbollar, naturgodis och "peppy"

Pappa: jaha och så cola på detta också?
Jag: Nej, det är faktiskt pepsi max
Pappa: PEPPY!?

haha, och på tal om min kära far, när jag slutade jobba igår natt vid 2 så råkade jag ringa honom istället för att ringa selim (fråga mig inte, jag var nog ganska trött!) så jag började pladdra på vitt och brett på engelska till vad jag trodde var selim. en minut senare så sa jag; "ehh.. vem är det?" "varför pratar du engelska, prata svenska" hahaha.. sorry paps!


nu ska jag läsa lite bloggar & sedan ska jag och selim titta på "kungarna av tylösand"



GOD NATT VÄRLDEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0