all about us



nu är jag hemma från jobbet och jag är inte ett dugg trött! sitter och läser lite bloggar, samt pratar med selim på msn, vilken bra kombo ♥

allt gick bra, förutom att jag fick en major hostattack, lagom när man står i kassan och inte kan prata och håller på att hosta upp ena lungan. Jag hatar rethosta, och det varar ofta i typ 10 min och man hostar så att man klöcks och tårarna rinner, haha, mysigt.

sitter och lyssnar på en massa bra musik, just nu en bra remix av pitbull's låt "shut it down" får mig att tänka på alanya. saknar att vara på semester och slippa alla måsten! dock så var det verkligen pissvarmt denna gången, hade ingen aircondition i rummet så jag svettades floder. och då var det ändå i slutet av säsongen! jag är nog lite klen trots allt, för lite värme nu hade ju inte suttit helt fel. Dock tycker jag det är väldigt mysigt på hösten, med alla fina löv. så länge solen skiner och det inte öser ner regn så är jag jättenöjd! och när jag tänker på hösten så kom jag på nu att jag måste köpa en ny varm jacka och ett par nya skor. ska gå på stan i helgen eller något och försöka hitta något då kanske?! har värdecheckar från h&m för 700 spänn och där borde jag nog kunna hitta en jacka?!

guuuud, vad jag tjötar, jag vet att jag borde sova, men det går INTE och dessutom har jag lååååång sovmorgon så jag behöver inte ens ställa klockan typ. det är det som är (det enda) sköna med att jobba stängningsvecka.


tänkte slänga upp lite bilder på de nya möblerna som vi ska ha i nya lägenheten (note to myself: sms tjejen som bor där nu och fråga när vi kan kolla på lägenheten - har fortfarande INTE gjort det.-. gahh) Ska nämligen köpa lite möbler av Sandra eftersom att de flyttar tillbaka till alanya i början av december. bla en säng, soffa, tv-bänk, soffbord, matta och tv! och allt är helt nyinköpt och jättefint! men det tror jag vi tar imorgon istället. Bjusar på en bild från queens garden. jag sitter som vanligt och dricker min öl, tröttnade ganska fort på alla sliskiga drinkar och vin är så dyrt att dricka ute. Jag är verkligen kräsen när det gäller alkohol - öl ska det vara :) gärna efes eller corona. okej, dags att runda av, känner att det blir lite alkisflummvarning på mig nu!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0