what's my name?


har jobbat natt hela helgen, men har varit ledig idag! Helt slut är jag men glad över att jag bara har en stängning kvar (på tors). idag vaknade jag strax efter 11-tiden. gick upp och testade mammas nya kaffemaskin; jag gjorde en latte macchiato, den var supergod! annars har jag handlat, varit ute med hundarna och fixat de sista med flytten. inget speciellt med andra ord, men det är skönt att koll på saker & ting. är bara lite saker till som ska packas ned + selims kläder, så det är inte alls mycket kvar! gött!

JAG LÄNGTAR TILL FREDAG! :) då flyttar vi + att jag är ledig i 3 hela dagar. på fredag ska vi bära upp alla lådorna medans vi tar möblerna på lördag. ska även titta på en sängstomme och huvudgavel som jag vill ha! Det blir en bra helg, mycket jobb men sen på lördag kväll blir det att fira flytten! det känns bra att det är så mycket roligt som händer nu, jag tror allt kommer bli hur bra som helst.. nu ska jag fortsätta att "förnster"shoppa på nätet, haha.

PUSS & kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0