te amo



jag har mått illa och haft världens halsbränna hela eftermiddagen, men åt nyss två knäckebröd och mår bra igen :) intresseklubben antecknar eller hur?!

idag var jag ganska trött, snoozade 5 gånger typ och selim tjatade på mig att jag var tvungen att gå upp. lätt för han och säga som hade sovmorgon :P 5.20 lyckades jag iallafall maka mig ur sängen och var på väg till jobbet 10 min senare.. inte illa pinkat tycker jag! dagen har gått svinfort, som vanligt när man har öppning. inte mycket att klaga på (förutom att man vaknar såååå tidigt, men hellre det och slutar tidigt tycker jag!)


efter jobbet åkte jag till mammas affär och kollade på lite porslin och glas. hittade två fina glaskålar, vinglas, skålar och tallrikar. alltid bra att ha när man flyttar hemifrån. sedan gick jag till systemet och köpte fin och årets glögg. med smak av saffran :P flaskan är så fin, hoppas den smakar likabra som den ser ut, haha! längtar till julen överlag ♥

nej, nu ska jag nog gå och göra någonting vettigt (typ dammsuga..) och sen ska jag ta det lugnt hela kvällen.. måndag, blää




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, vad händer? :)

2010-11-01 @ 18:14:59
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0