just me


ligger i mina föräldrars nyinköpta soffa. den är verkligen gigantiskt och sååå mysig
. idag har vi fått nycklen till lägenheten; har flyttat dit nästan alla flyttlådorna nu. det gick ganska smärtfritt, tur att vi var 4 stycken. har även hunnit med att prova sängar på jysk och tagit en fika på espresso house. Efter det åkte jag och selim hem till hylte igen. jag tycker faktiskt det är supermysigt med all snö, vi tog en ganska lång promenad i skogen tidigare med hundarna. fick julkänslor :) nu är jag jättetrött och imorgon står alarmet på 7. Vi ska flytta alla de stora möblerna, köpa säng och titta på en sängstomme. men det ska bli spännande :) jag är bara glad att jag slipper bära de tunga grejjerna, klen som man är! håll nu tummarna för att allt ska gå bra för oss imorgon. nu ska jag ta en dusch & hänga upp tvätten. ska slänga ner de allra sista grejjerna som ska med till lägenheten också och sen blir det att hoppa till sängs och sova. vet ej hur det blir med internet till lägenheten och så vidare, vi får helt enkelt se när jag dyker upp här igen!


see you later ♥





Kommentarer
Postat av: frida

ååh låter härligt att flytta gumman! träffade din mamma igår :) vi måste ses snart!! <3

2010-11-27 @ 12:54:46
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: frida

okej gumman. det låter jättebra! ska bara kolla om vi kan låna bilen eller om vi ska bussen vilket som är lättast? för bussen går ju inte enda ut till er liksom. men vi får höras =) saknar dig!

2010-11-28 @ 15:19:04
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0