101124


Kunde inte sova inatt. sista gången jag tittade på klockan var den 3.30 (!!!!!) och jag skulle vakna 6.30. Hej ångest typ! och när klockan ringde så kändes det som jag inte ens sovit överhuvudtaget, det enda "positiva" med det var ju att det var hyffsat lätt att gå upp!!

Jobbade 8-17, haha, det var nog inte riktigt min dag idag kände jag! men man kan ju inte alltid vara på topp. Selim har varit sjuk i flera dagar nu och tror han har smittat mig. Är jättesnuvig, förkyld och allmänt lam i kroppen. det första jag gjorde när jag kom hem vid 18-tiden var och lägga mig i sängen.. somnade i sängen men vaknade av att jag dregglade, iuuu.

har suttit hela kvällen i köket med familjen. har ätit kycklingcurry till middag och sen har jag gjort en massa kaffe från maskinen så nu är jag pigg igen! ;) men ska ändå försöka gå & lägga mig i tid, blir en lång dag imorgon!


1 månad kvar till julafton & löning imorgon, yay!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0