t u e s d a y

vilken underbar dag det är, sol (just nu är det i och för sig liiiite molningt!) och + 19 grader. Har precis hämtat upp Selim från skolan, han ska bara käka lunch och sen så åker vi in till Halmstad. Selim ska skaffa sitt id-kort från skatteverket samt klippa sig hos sin turkiska frisör. Själv hoppas jag på en liten runda på stan (fönstershoppa såklart) och kanske en kulglass! :) väntar ivrigt på sommarschemat på jobbet så att jag kan se om får ledigt.. cross ya fingers!



Annars flyter allting på som vanligt, har varit ledig idag & igår.. igår sov jag 14 (!!) timmar.. inte i ett sträck, men ändå! var nog sliten efter helgens jobb då jag började klockan 6. inte van vid att jobba riktigt sååå tidigt, men det gick iallafall. igår var vi bara hemma och åt god mat och spelade spel.


nu ska jag iallafall kila, updaterar nog ikväll, be till gudarna att jag kan hålla plånboken i styr idag så att jag inte shoppar upp precis ALLA resepengarna. det hade ju varit.. lamt.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0