Semifinal

Skickade ut Selim till närbutiken tidigare ikväll för att köpa lite gott till eurovision semifinalen. Han kom hem med lite chips och choklad och sen bänkade vi oss i soffan och tittade. Grymt många dåliga låtar detta året känner jag sådär spontant. Det var nästan ingen som jag fastnade för direkt, Turkiet var iallafall den bästa som jag har hört hittills (kollade aldrig på den första semifinalen). Och så missar Sverige finalen också.. suck!

Nu ska jag alldeles strax lägga mig och sova, denna dagen har verkligen gått grymt fort trots att jag bara har varit hemma och slappat.. varför ska tiden gå så fort när man är ledig, hallow?!

Bjuder på två sköna sommarlåtar a la 2010





Kommentarer
Postat av: frida

forsta laten spelas bra ı turkıet, nasta sommarplaga skulle jag tıppa pa

2010-05-28 @ 12:27:08
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, den är så skön :)

2010-05-28 @ 12:43:26
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0