worst day ever

FY FAN, ingen bra dag och tror inte att den blir så mycket bättre heller!!!!

jag mår illa & har halsbränna, jag vaknade 5, stressade mig och försökte hitta vägen till landvetter för att Selim åkte till finland i morse, hamnade mitt i rusningstrafiken med bilköer och typ hundra miljoner filer (kändes det som), det spöregnade så jag såg knappt ett skit dessutom. Men jag lyckades iallafall ta mig hem och nu är Selim i Helsingfors och väntar på sitt andra plan så i slutändan blev det rätt så bra ändå?! önskar jag var ledig så att jag kunde sova MEN NEJ, jobbar mördarpasset 11.45-20.00 som jag HATAR och jag vill VERKLIGEN INTE.... urk!!!!

jag ska kila nu iallafall, hoppas dagen går fort (OCH VECKAN!) för jag orkar inte :(


ska kila nu, måste in lite tidigare för att köpa tändare för det hade jag ju också glömt att packa ner i väskan.. peace out...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0