tomorrow

Vet ni vad? :)

på eurostop i halmstad så säljer de efes, så jag ska faktiskt pallra mig dit imorgon och inhandla ett par stycken till morgondagens utgång.. hur gott är det inte med att ta en iskall efes en varm sommardag?! nu är det ju i och för sig inte det, men hoppas att det kommer smaka lika gott för det!




ska bli en väldigt trevlig helg! först och främst ska jag SOVA ut imorgon för att sedan bege mig in till halmstad med älsk! blir att strosa runt lite & kolla i affärer, skulle faktiskt "behöva" köpa något nytt att ha på mig imorgon.. just nu känns min garderob sjukt tom; har nämligen rensat den för ett tag sen och slängde jättemycket kläder som jag i princip aldrig använder. om jag inte använt det på 1 år så är det ju inte så stor risk att jag kommer använda det i framtiden så det var lika bra att kasta ut! (ännu en anledning till att shoppa ;)


dessutom är det ju mello imorgon, inte för att jag har följt det så noga men finalen kan nog vara värt att kolla på! man vill ju se vem de skickar till finalen. Jag hejjar iallafall på Erik saade, jag är faktiskt lite smygkär i honom haha..




 OCH SEN ÄR DET JU DAGS FÖR UTGÅNG A LA SWENSK & MAGYAR, det är definitivt lördagens höjdpunkt!



Jaha, ikväll då? Jag och Selim har suttit framför varsin dator typ hela kvällen, så nu ska jag faktiskt ta och göra lite varm choklad och se om han också kan slita sig i från cyberspace.... filmdags?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0