teeth

JAHA, vilken trevlig post jag fick i dag. När jag kom hem från jobbet så låg de där vita kuvertet (fastän de sa att det var typ 3 mån väntetid) på skrivbordet. Jag har fått tid för att operera bort min visdomstand PÅ FREDAG. det är bara 3 dagar tills dess , och då jobbar jag. Så jag ska faktiskt avboka den och hoppas att jag får en tid flera flera månader senare. Jag vill verkligen inte. dessutom kostar de fan 3400, jag saknar den tiden då tandvård var gratis! Gah!! vill inte vill inte vill inte!!!!!

JAG ÖNSKAR ATT JAG VAR RIK!  alt. att jag hade perfekta tänder resten av mitt liv så att jag slipper gå till tandläkaren.

oj, nu blev det visst ett helt inlägg om min visdomstand, intressant va?! magyar förstår min pain iallafall!

 


Kommentarer
Postat av: magyar

jag förstår din pain sååå sjukt mycket men blev orolig för något mer!! DU kan ju inte party nu då!? :O

2010-03-16 @ 23:04:49
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0