Selim Sunar



Jag kommer inte träffa min pojkvän på en HEL VECKA. Kanske inte låter så farligt men vi umgås ju 24/7 (förutom när vi jobbar/ har skola då) så det klart jag kommer sakna den lilla puffen. Han är världens bästa, sötaste och snällaste pojkvän man kan ha! saknar dig redan! ♥ Vi har så många underbara minnen de här 2 1/2 åren som vi har varit tillsammans, och fler år ska det bli för jag är verkligen inte färdig med dig! Vi har verkligen kämpat för att ha kommit hit där vi är idag, trots att det har varit påfrestande med distansförhållande och allt vad det innebär. Men vad spelar det för roll nu, vi kommer vara tillsammans föralltid!

den 1 april firar vi 2 1/2 år, hade varit mysigt att hitta på något speciellt då! förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0