PERSONALFEST

ooh, herregud vilken kväll & natt det var igår! :)

dagen började med jobb, och sedan tog mellbyfolket över vid 5 så att vi kunde ha vår efterlängtade personalfest! jag åkte och hämtade carro och sen så åkte vi hem till min stuga och förfestade med lite öl! sedan gick vi dit, det bjöds på smörgåstårta, vin och cider! Sen hade vi lite awards, jag vann "årets kassa" och "årets medarbetare 2009" jag blev SÅ GLAD, klart man tycker om att få uppskattning om man gjort något bra.. Blev lite dans och det var verkligen en helt toppen kväll.. så MER personalfester åt folket, det är verkligen sjukt underskattat!!

jag knatade hem vid 1 - tiden eftersom att jag skulle jobba dagen efter.. haha, önskar att magyar var med mig då, jag lyckades nämligen halka på en isfläck, måste sett helt hysteriskt roligt ut.. :D haha..

idag har jag jobbat 11-19.30.. fick gå lite tidigare eftersom jag bara fick en rast och det är ju bra.. hade slutat 8 annars.. har varit lite sliten allt, man känner ju av gårdagen liksom.. nu är jag hemma i hylte igen, har ätit god kvällsmat och nu blir det en dusch och sedan ska jag sova =)

på lördag blir det utgång igen med ett härligt gäng, magyar & jag har still the moves.. längtar!!



Kommentarer
Postat av: magyar

hahhaha! Jag kan se det framför mig! :D:D

2010-03-10 @ 23:58:38
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0