Ny vecka!!

idag har det blivit jobb (som vanligt).. inget nytt där på fronten..
haha, jo, förresten, det hände en ganska pinsam grej!!

det var så att jag skulle gå & titta så att allting så fint och städat ut på toaletten på övervåningen. Vi har bara en toalett som funkar förtillfället och den lyste grönt så då är det fritt fram att gå in... TRODDE JAG! när jag öppnar dörren så sitter det en kille och bajsar.. haha guuud, jag visste inte om jag skulle skratta, skämmas, eller be om ursäkt.. Jag sa bara ett chockat "oj" och sen så stängde dörren. PINSAMT! jag försökte undvika att gå upp på övervåningen för att jag inte ville möta honom pga av att det skulle bli pinsamt, både för mig och han. Men de klart att jag gör det, i trappan t o m, där kan man ju inte escape om man säger så. Jag pep fort som fan in till backroom och flabbade för mig själv.. sånt här händer bara mig alltså????




toalett med guld på hade ju inte varit helt fel alltså!!


jag måste bara säga att jag verkligen har no-life när jag jobbar 11-20 passen på jobbet.. åker ju hemifrån vid 10 och är hemma 21 :( lame som fan. Men idag åt jag iallafall en jättegod kvällsmat; lasagne med soltorkade tomater och bladpersilja! låter inte helt fel eller hur!?

nu ska jag titta på de nya avsnittet av glamourama, sedan ta en dusch och slutligen kolla på film (antagligen den nya saw som jag FORTFARANDE inte sett ännu!).. och sen natti natti och börja en ny dag imorgon!!! väntas jobb (sådär kul) och sen personalfest (GRYMT SKOJ!) kommer full rapport om den sen på onsdag, hihi.. god mat och dricka och ett härligt sällskap är ju inte helt fel att piffa upp en tråkig vardagskväll med, am i right?!

Ha en bra måndagskväll och LYCKOS ALLA SOM FÅR SOVA LÄNGE IMORGON! avundas er! puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0