movietime

jobbet idag gick bra & snabbt, det gillar vi! älskar när dagarna flyger förbi och vips ska man hem igen.. 8-17 är ett perfekt pass, jag får många timmar + att man slutar ganska tidigt..

efter jobbet träffade jag ina, elle & alhada.. vi har käkat kebabtallrik och promenerat i "stan".. haha.. seriöst.. det här var verkligen sjukt.. vi gick på trottoaren och rätt som det var så kommer en snöboll flygande mitt på min jacka.. haha.. ganska komiskt ändå.. det var några idioter som körde förbi(!!) och kastade ut den och SJÄLVKLART hamnde den på mig.. just my luck ;)

nu kom de tillbaka med filmen som de hämtat, så nu ska vi titta på "paranormal activity".. läskigt!!!! hoppas jag kan sova inatt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0