monday and back to work again

har jobbat till 8-17 idag.. var faktiskt inte så jobbigt att vakna idag, kan iofs vara för att jag somnade sent = känns som att man inte sovit alls och blir lika pigg som efter en powernap typ.. blir dock lite farligt för man blir ju sjukt trött sen!! det gick iallafall bra idag, tiden flög förbi, var 3 man kort också, thank god att det är måndag och hyffsat lugnt annars hade det varit way to stressigt! nog om jobbsnacket, är ju faktiskt inte såååå intressant för er att läsa, life on donken liksom =) haha.. nej, men de har sina guldklimpar (faktiskt) även om det är ett sjukt stressigt & slitigt jobb! as long as im earing my cash


ikväll lagade jag stuvade makaroner & hamburgare (intresseklubben antecknar eller hur!?) SÅ händelserik var min dag idag haha..


Ikväll har jag kollat på "svenska hollywoodfruarna" i love it! maria rocks, och de andra verkar ju helt crazy de med, nakna killar på 20 + när de är 50 typ.. barbiefest.. ja, sånt händer nog bara i hollywood!




men det klart Anna anka kommer alltid att vara klassikern, hon är så jävla skön!

nu ska jag ta och lägga mig, har precis duschat mitt hår i silverschampo typ 3 gånger, färgen fick lite taskig färg sist jag färgade det =/ hoppas det blir bättre, annars får vi la färga det igen?! :P

GOD NATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0