Löning = stress

mitt jobb börjar fan slita på mig, får ont i axlarna, ryggen och nacken framförallt i slutet av mina jobbpass. Annoying. Känner att det sitter i nu med, det enda som hjälper är att sova nu känner jag! anyway..

Idag har jag jobbat. Eftersom det var löning var det sjukt mycket folk + att vi var för lite folk (som vanligt?!) så fick springa runt som en skållad råtta ungefär.. ingen lugn stund här inte. men dagen gick iallafall fort.

hade sällskap med min älskade magyar till & från jobbet, det var trevligt =D

ikväll har jag & syrran ätit godis (opsii) och tittat på transformers.. ska faktiskt gå och lägga mig och sova nu, det blir tyvärr inte roligare än så här! imorgon blir det utgång med tjejerna från jobbet, det blir kul! får se om jag hinner uppdatera, tror icke det, då jag ska jobba + färga håret + förfest och sen uuuut! Ledig lör & sön iallafall, funderar på att jobba lite extra på lördagseftermiddag men tror jag är alldeles för lat för det. måste ju vara lite ledig någongång fan..


ciao!


Kommentarer
Postat av: magyar

Don't talk about a du ska ut o festaa :O du gör mig aviiiis hahha

2010-03-25 @ 23:24:40
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0