I survived....

.. this day!

Allt blev mycket lättare när jag väl kom till jobbet (brukar vara så, som tur är). Jobbar man med härliga människor så går allt så mycket lättare. tack tjejer för det, you made my day! Dagen gick fort idag, sånt gillar jag, speciellt när man var så opepp som jag var i morse.

efter jobbet har jag ätit minimorötter, sidesallad och chickenwrap! Mycket gott, nu är jag mätt & glad! har kommit igång med herballife idag, nu blir det 2 shakes per dag + ett lagat mål om dagen. Känns bra att vara nyttig och äta regelbundet, mår så mycket bättre då har jag märkt!

nu ska jag titta på "svenska hollywoodfruar", älskar den serien! och thank god för tv3play då jag alltid lyckas missa de bra tvserierna när de väl går på tv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0