helgen

ursäkta för dålig update, men helgen var helt sjukt kul faktiskt :)

köpte min efterlängtade efes på systemet och sen blev det en liten shoppingrunda! Hittade "bara" en jacka, sjukt snygg var den iallafall och den hade jag också kvällen till ära.. så här ser den ut! ny favvis i garderoben!



Selim köpte diesels nya parfym (som förövrigt luktar hur gott som helst) + två tröjor på store. Lyckad dag! käkade lunch på donken, och sedan åkte vi hem och hade lite melodifestivalmys med nachos, gucamole och cheddarostdipp! dock så var det ju HELT FEL låt som vann, ännu en gång kommer sweden floppa som fan, att vi aldrig lär oss liksom!? verkar iallafall som sverige inte verkar VILJA vinna så fuck off the er haha.. tacka vet jag turkiet. hadise var ju grymt duktig förra året, har lyssnat igenom turkiets nya låt av manga och den är way bättre än sverige iallafall! inte så konstigt att balkanländerna röstar på varandra + de andra därnere i sydöstra europa, de har ju iallafall BRA låtar.. nog om min besvikelse, kan ju (tyvärr) ändå inte ändra beslutet. Men mysigt hade vi det iallafall, selim satt & klagade på princip alla låtar, faktiskt lite underhållande, haha.


vid 10 tiden var magyar "färdigjobbad" så jag åkte in och hämtade henne i stan och sen åkte vi tillbaka till stugan och förfestade! sammanfattar kvällen ganska kort, blev ett par öl på roberth's (nya favoritstället att börja kvällen på) vidare till gastons och där blev det tequilashot för hela slanten!





magyar har ju övervunnit sin "tequilafobi" och slurkade för glatta livet. jag började typ med att hälla ut allt mitt salt över hela bardisken, sen tog jag shotten (sippade som vin haha) och sen glömde jag t o m att ta citronen! sedär, så gammal har man blivit! fick t o m be om vatten, klenis! haha.. men kvällen avslutades på the corner kanske inte världens röjj där men det är liksom sista stoppet ändå så det blev allt lite shake! börjar redan planera för nästa utgång, för denna var sjukt lyckad!


Bakissöndag, var extremt lugn, vi sov ut till 13 och sen blev det en sen lunch på roberths.. deras pasta med parmesan, bacon och sparris var skitgod! sen på kvällen var det bara slappning typ.. precis som det ska vara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0