en helt vanlig dag

skulle egentligen varit ledig idag, men har jobbat extra.. hade varit skönt att vara ledig, men vad gör man inte för pengar liksom!! kommer få en bra lön i april och det känns ju faktiskt väldigt bra i och med att sommaren börjar närma sig. har käkat kvällsmat och nu ska jag & selim baka kladdkakemuffins (om vi har ingredienserna hemma vill säga) som han ska ha med sig till skolan imorgon. måste dessutom skriva ett cv, hade totalt glömt bort att han hade möte med sin handläggare på arbetsförmedlingen imorgon och då måste han ju ha det med sig.. men magyar saved my ass och skickade hennes så nu har jag lite och gå efter.. tänk så länge sen det var man själv skrev cv ändå, jävla tråkigt var det, så skönt att slippa göra det från grund & botten nu liksom :) thanks magyar, ska bjuda dig på en drink när vi är tillbaka i solen igen ;) hihi.

annars då? har lite planer på att åka till stockholm nu denna månaden, måste ju ta tag i selims militärtjänstgöring så att han kan åka tillbaka till turkiet igen utan att han blir tagen i tullen liksom.. första gången man ska skjuta upp sin armé måste man nämligen åka till ambassaden och så kan man sedan skjuta upp den 2 år i taget tills man är 38 tror jag det var? det är definitivt månadens viktigaste grej, för vad vore en sommar utan alanya liksom! FY!


Nej, nu får jag nog sätta igång med det jag ska göra så att jag inte sitter uppe hela natten! är trött!


Kommentarer
Postat av: magyar

Jag glömmer inte att du lovat mig en drink nu!!!

2010-03-03 @ 21:54:26
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Jag som trodde att Selim redan gjort sin armé.

Ser man på, vad fel man kan ha :)

Hoppas att allt är bra med er båda & att det ordnar sig på ambassaden :)

Kram

2010-03-04 @ 06:54:54
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Helena

Anna: nej, tyvärr har han inte gjort den ännu, det suger verkligen, men som sagt så ska det gå att skjuta upp den så hoppas att det går vägen nu!! :) hoppas tiden går fort tills din pojkvän är färdig med sin militär! kram



Magyar: du ska få en redbullvodka, en öl och en tequilashot för gamla minnens skull av moi :)



2010-03-04 @ 22:38:35
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/
Postat av: magyar

Ska vi snacka gamla minnen så äre förfan strawberry D!!

2010-03-04 @ 22:41:44
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0