dreams

Jag har en återkommande dröm som jag drömmer nästan varje natt. Jag är mitt bland folk (som jag inte känner). Jag känner jag mig ensam och utittad. Ibland kan det vara på en fest eller ett varuhus, platsen är lite diffus. Alla ansikten som jag kan urskilja är tjejers och jag hör hur de går runt och pratar om mig. Varenda gång detta sker blir jag alltid jätteförbannad och går fram till personen och skriker något i stil med "om du ska prata skit om mig PRATA TILL MITT ANSIKTE och inte till alla andra!"

Har absolut ingen aning om vad det betyder, men när jag vaknar så känns det iallafall grymt obehagligt, mardröm! och på tal om mardrömmar så drömde jag en skitläskig i helgen. Jag drömde om spöken som var i rummet, en tjej som hade blivit spetsad av en psykopat på en stor pålle i min grannes trädgård och att jag var hans nästa offer. Kände mig förföljd. Vaknade mitt i natten genomsvettig och sa flera gånger att det var någon i rummet.. creepy!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0