100318

todeliooo!!

idag har det inte hänt något speciellt alls, har jobbat 12-17 och efter det var det dags med möte för vi som ska bli handledare på jobbet! det var soft att sitta och få betalt och inte göra så mycket faktiskt ;) men lite har man allt lärt sig, ska bara plugga in alla papprena man fått tills det är dags för nästa möte. det blir nog bra, kul med lite omväxling på jobbet iallafall!

nu har jag packat klart min väska inför helgen, och dessutom träffat magyar en snabbis för att ta hennes kläder också. ska jobba tråktider på fredag & lördag nu, blir 10-19 båda dagarna.. bah! Men imorgon ska jag förmodligen en sväng till min jobbarkompis caroline som har födelsedagsfest och sedan på lördag blir det ju utgång igen :) det kommer nog bli hur kul som helst.. (note to myself: systembolaget!)

nu ska jag stänga ner datorn för idag, ska titta på film tror jag eller så kanske det blir sängen direkt (tråkmåns, men finns det något bättre att sova OCH vakna utvilad?! nee, eller hur!)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0