MAGALUF, MALLORCA 2010

Kom hem igår vid 23-tiden, planet var 45 min försenat plus att det var en massa turbulens på vägen hem=LÄSKIGT! alltså, seriöst, trodde att vi skulle störta så illa var det. Folk skrek och kräktes till höger och vänster. Nä, det var inte kul! Jag var helt överlycklig när vi landade!

Däremot veckan som vi hade nera på Mallorca var kul! De första dagarna var jättefint väder, vi låg mestadels på magalufstranden och solade (badade lite mindre då det var liiite kallt i vattnet fortfarande). Förutom sol och bad har vi även hunnit med att åka till ett jättestort varuhus (porto pi), samt en shopping/stadstur till mallorcas huvudstad Palma. Palma var jättefint verkligen! Annars har vi även hunnit med en hel del party, ibland till 6 på morgonen när man orkat med det (efter x antal tequilashots såklart). Mer bilder kommer när jag har laddat mitt kamerabatteri, som tyvärr dog efter halva veckan! Men magyar hade sin kamera iallafall så det löste sig ändå!!

jag ska jobba stängning idag (BLÄ) men hela nästa vecka är jag ledig! Dock ska jag försöka kurera mig från denna förkylning jag åkt på, har hostat hela natten och dagen...




Mer bilder & uppdatering kommer senare.


Kommentarer
Postat av: magyar

Då kan vi leka next week! :D

2010-06-13 @ 15:47:37
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
Postat av: frida

jag hör av mig efter jobbet imon vännen, så ses vi då :)

2010-06-13 @ 19:19:53
Postat av: Helena

Magyar: det klart vi ska =)

Frida: gör så babe, ses imorgon!

2010-06-13 @ 22:12:07
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0