nu är det klippt

har klippt och färgat det nu, är såå nöjd. har klippt det till axelhöjd ungefär, lite uppklippt och sidlugg, färgat utväxten och lagt in några honungsblonda slingor :) skitsnyggt, jag är så nöjd!! kommer nog senare, sladden ligger ju hemma som sagt..

Har jobbat heeeeeela natten lång, efter jobbet satt jag kvar med anna och käkade frukostmacka, juice och kaffe så var inte hemma förrens strax efter 8 imorse. Nu måste jag fixa iordning mig lite, måste in till stan, vill hitta något att ha på mig ikväll samt blir en runda till systemet. för ikväll ska vi ju fira MAGYAR's 21th b'day!!

MÅSTE RUSA NU!

 


Kommentarer
Postat av: frida

tjejen jag kommer ju inte känna igen dej nästa vecka då!! cant wait to see your new style girl! höres :D

2010-07-16 @ 15:57:30
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0