end of july

kändes riktigt konstigt att skriva så (syftar på rubriken), men det är alltså 1 augusti på söndag.. . Dryga månaden till min födelsedag, som jag kommer fira för tredje året i rad i Alanya. Blir väl queens som de andra åren antar jag?

 Iallafall, precis hemkommen från bion och den var såå bra! riktigt bra handling & manus, en av de bättre filmerna jag sett på väldigt länge. Så den rekommenderas! väääldigt skruvad minst sagt. Så gå och se den people, ni lär inte bli besvikna iallafall.

jag ska alldeles strax gå och lägga mig och försöka sova, har varit en lång och omtumlande vecka, men en bra sådan såklart. Selim har fått uppskov, jag har fått 3 veckors beviljad semester, köpt flygbiljetter till turkiye och så vidare! damn i need a vacation.. 4 veckor kvar! ♥

Imorgon blir det en runda på stan iallafall, jag skulle behöva införskaffa mig ett brunt, smalt läderbälte, en vit kajalpenna och solpuder. slängde iväg ytterligare en beställning på nelly för någon dag sen, så nu har jag kläder så jag klarar mig (för ett tag iallafall..!) höstkläder får bli ett senare kapitel. har fortfarande inte haft en "riktig" LEDIG sommar sedan magalufveckan och då hade vi ändå bara sol i typ 3-4 dagar, så därför köpte jag ett par till sommarklänningar (intalar mig att jag behöver det till alanya hehe) 

Så efter morgondagens shoppingrunda blir det shoppingförbud för min del. har ännu inte bokat biljetter hem och det är ju inte gratis, tyvärr.




Snygga Gisele.. ska satsa på att bli lika brun som henne vet dock inte ens om det är fysiskt möjligt med mitt pigment.. hello kräfta töjp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0