vad jag verkligen vill ha..

men som jag antagligen aldrig kommer få (om jag inte gör det konstgjort vill säga) är långa naglar.. jag är ju inbiten (haha) nagelbitare, så mina naglar är alltid korta.. i och för sig får vi inte ha för långa naglar på jobbet men jag skulle gärna kunna tänka mig att ha liiiite längre iallafall & med fransk manikyr såklart.. det är så snyggt och ser alltid så fräscht ut!! jag brukar ibland bli magyar att klia mig på armarna & handlederna för hon har alltid så långa fina naglar.. "du kommer bli en bra fru en dag" mahaha. magyar = bästa klierskan







något som absolut inte är snyggt är att ha FÖR långa naglar.. eww...




det ser inte ens ut som naglar, snarar KLOR



ah juste.. mat var det ju?

Kommentarer
Postat av: magyar

De där långa är ju säääääx! MJAU



NOT!



HAHA!

2010-01-27 @ 00:45:08
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0