SHOPPA

nu blir det lite välförtjänt internetshopping, älskar att shoppa online; blir trött på att gå runt och leta efter det man vill ha i affärerna..latmask.. men jag menar, mycket bättre med lite överskådliga bilder & dessutom så vet jag ju min storlek och vad jag passar i så behöver ju egentligen inte prova. i värsta fall får jag väl skicka tillbaka the stuff ;)

älskar löning, älskar shopping och ÄLSKAR framförallt att förgylla en tråkig måndag som denna (poetiskt jag fick till det där haha)


first stop:



återkommer senare med mina fynd!

Kommentarer
Postat av: frida

me miss hm!! ta och pallra dig ner hit snart är du snäll! <3

2010-01-25 @ 23:35:36
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0