ordinary tuesday

idag var jag väldans trött och snoozade MINST 4 gånger (but what else is new) känner verkligen att det här konstanta mörkret verkligen gör mig mer och mer trött.. känner mig fan aldrig utvilad (ok, jag går sällan & lägger mig innan 12 men 8 timmars sömn borde väl räcka?).. Nej, lite sol skulle man allt behöva, dock så bor man ju i ett land där solen knappt existerar vid denna årstid... lame =/

jag vaknad iallafall lite sent, hade 10 min att fixa iordning mig innan jag var tvungen att åka. Men hann, det gjorde jag.. hylte - halmstad sträcka börjar förövrigt bli väldigt tradig att köra! Men hellre bil än buss ofc så ska inte klaga =)

jobbade vid 11.15, var faktiskt väldigt lugnt idag.. så jag fick faktiskt gå hem en halvtimma tidigare, yay på det! så efter 3 timmars jobb var det färdigjobbat så jag gick och kollade runt i lite affärer innan jag & syrran åkte hem till hylte igen..

jag och selim åkte ner och fikade lite innan i mammas affär, och sedan handlade vi på ica.. ska strax börja på maten tror jag.. blir kyckling, bea & potatis i ugn, en klassiker men SÅ GOTT! :) jammi.

Sen lite senare ska jag nog träffa Ina AKA magyar.. så om du läser detta Magyis så call my homephone när du är hemma från gekkan..



OCH JUST DET, pappa har laddat ner Sherlock Holmes, så blir nog att kolla på den lite senare ikväll.. Sosso säger att den är asbra iallafall.. jude law är ju inte helt fel att vila ögonen på heller hehe...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0