no way

jag hittade två stycken fina tröjor på topshop.. en var krämvit långarmad tröja med guldnitar på axlarna, skitsnygg om jag får säga det själv. Den andra var också jättefin, blekrosa ganska enkel med två dragkedjer därfram som fickor typ.. hoppas ni förstår vad jag menar, då jag tyvärr var alldeles för oteknisk för att förstå hur jag skulle kopiera deras bilder (???).. nåväl. det krånglade iallafall när jag skulle trycka in min street adress & postal code och jag hade inte riktigt energi att ta reda vad problemet är så jag skippar det, iallafall för ikväll.

tänkte titta in på nelly.se men de har ju så otroligt mycket kläder/skor/whaddavva där så får nog ta det hemma istället då internet här är ganska segt...

så istället blir det blåbärssorbet tillsammans med lite okey-spelande på facebook, ganska bra kombo om jag får säga det själv!?


           


sen ska jag krypa ner i min säng med en massa filtar att värma mig med och sova som en prinsessa! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0