my future love, my destiny

sitter och drömmer mig iväg som vanligt, det är verkligen helt sjukt hur mycket jag kan dagdrömma ändå.. ibland känns det knappt som att man lever i verkligheten, lever allt upp en massa olika scenarior i mitt huvud som säkert ändå aldrig komma hända ändå.. okeeeeeeeeej. nu babblar jag på.

idag började jag med ett HÄRLIGT tandläkarbesök.. tårarna rann för att det gjorde så sjukt och hela munnen, eller ja, tandköttet var fullt med blod. Nasty, jag vet, ger er alla sick details här.. det var iallafall inte så angenämt men nu är det över iallafall.. har ju "bara" två hål kvar att laga nästa vecka, men jag lagar hellre hål än att ta bort tandsten med den där superläskiga borren de använder.. iu.. ja, det låter kanske inte så farligt, men jag hade tydligen rätt mycket tandsten som satt under tandköttet så det var fan pain att ta bort det. OCH DÄR fick ni lite fakta om mina tänder, interesting i know.. 700 + gick detta kalaset på, en negativ sak med att ha fyllt 20 är att tandläkaren inte är gratis :( buhu.. nu är man verkligen "vuxen"...


sedan har jag jobbat idag, som vanligt.. jobbade 2 timmar extra, men det blir ju bara mer klirr i kassan för min del, ka-ching.. dock var det ju världens snöstorm i eftermiddags så det tog ganska lång tid att köra hem.. på en sträcka fick jag t o m köra 40 och då skakade hela bilen + att jag fick sladd.. hoppas att denna snön försvinner snart, är riktigt trött på snön nu.. vill ju va lite vårsol iallafall :)

är määääääääätt, har käkat massa donkenmat + potatisgratäng & köttbullar till kvällsmat.. hörde lite rykten om att vi hade semlor här hemma (which i love) så undra om man kanske skulle orka kränga i sig en sån också!? tror nog det..


och förövrigt är jag såååå shoppingssugen, vill köpa allt jag ser typ.. jag tror det beror på att vårlkläderna börjar komma in nu, och det är det som är så roligt att köpa.. jag tänker alltid: "den klänningen/skorna/whatever kan jag ha i Alanya".. vet inte hur många sommarkläder jag har men det är mycket mer än mina vinterkläder iallafall.. jag drar ju mest bara på mig någonting nuförtiden för att jag ska slippa frysa...

nästa vinter blir det iallafall en resa till solen i MINST 2 veckor.. lutar mot Thailand i november/december, kan knappt överleva en vinter utan lite sol längre ;P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0