Lördag

vaknade som sagt tidigt och körde in & lämnade Idris vid hans buss. Allt gick bra som tur är. Sedan skulle jag & Selim gå och köpa frukost, men hemköp skulle inventera så det var bara till att dra vidare till maxi, räddaren i nöden typ. Köpte riktig lyxfrukost, med olika sorters färskost, minibaguetter, äggröra, te & juice samt lite grönsaker. Sedan var vi så trötta så vi somnade igen och vaknade inte förrens halv 4(!!!!!). Något förvirrad där när mamma väckte oss. Men, men, det var välbehövligt då jag ändå ska jobba inatt vid 1. Vi har haft en väldigt lugn lördag, har ätit god familjemiddag och sedan har vi spenderat kvällen med att spela okey. Sosso o mamma har ju lärt sig nu, eftersom det är roligast att spela när man är 4 stycken..

nu ska jag läsa min nya brittiska cosmo & vila mig lite för inatt blir det som sagt lite jobb. Ledig imorgon, det ser jag framemot =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0