i couldn't care less

jag har vaknat (och velat somna om igen, är så trött)
Käkat frukost framför datorn & läst bloggar..
NU: ska jag ta en dusch och förhoppningsvis vakna till liv ordentligt.


sen; plugga tills mitt prov ikväll. Jobba 16.30-22.00



GUD, jag älskar redan denna dagen ;) bläääääääääääääää.

saknar alanya så mycket, inte alanya som det är nu kanske, mest regn & lågsäsong och typ inget att göra, men alanya i typ maj, juni hade varit underbart. Vakna upp helt svettig på grund av att air conditionen är i ett annat rum, åka motorbike till Havana beach club, steka där hela dagen (eller i och för sig så badar/läser/spelar backgammon mest för att sedan runda av dagen med deras goda pasta.. Hem och göra sig i ordning (selim tar längre tid än mig, men t o m det kan jag sakna), ner till hamnen, dricka öl på queens, dansa på havana, nattmat på comca eller efes buffe (aka "the sausage place")

beachparty med magyar. dimcay. kleopatra. kale. cay. utsikten från vår lägenhet 2008.



back to reality


Kommentarer
Postat av: magyar

Vi saknar alla det där! Usch ja!

2010-01-19 @ 13:04:45
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0