h&m spring 09

satt och bläddrade igenom den nya vårkatalogen från h&m igår.. när jag först fick hem den blev jag faktiskt lite besviken, hade faktiskt förväntat mig mycket mera. Men, men, efter ett tag så har jag hittat ett par godbitar som jag ska köpa/beställa hem :)



Enkla, fina toppar till sommaren. Kunde som vanligt inte välja färg (så typiskt mig) men dessa två hade sett riktigt bra ut på en solbränd kropp, right?


 

sååååå fina (again some colooooooooor, magyar vet, men sen kan jag inte låta bli att fastna vid vitt också :)


 

Dessa kostar på 149 kr paret, helt sjukt billigt och dessutom är de jävligt snygga. Ge mig.


Rosa & paljetter, precis i min smak




mjauuuuuuuu




Ja, detta är då lite jag kommer glassa runt i när sommaren kommer! Får se bara vilken strand jag kommer ligga på, you never know ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0