friday

♥ Jobbat mellan 10-20.. Fick hem lite (!) papper som jag ska plugga på. Ska testas på tisdag om allting.. Hoppas det går bra! Fan, vad länge sen det var man pluggade, kan ändå sakna det lite ibland (YES, i just said that, vem kunde tro det för ett par år sen liksom..) Någongång i framtiden ska jag väl antagligen plugga vidare, men då jag inte har bestämt vad så får det skjutas upp ett tag till. Annars gick dagen bra, även om den var lite i det längsta laget..







♥ Familjemiddag med rostbiff, rödvinssås & kryddade potatisklyftor. Sedan blev det yatzy.. jag vann dock inte :(

♥ Nu sitter jag & läser lite bloggar (samt bloggar lite själv hehe..) samtidigt som det blir "American Pie 2" som går på tv:n.. Men ska nog alldeles strax sätta på lite the hills istället, way better.

Detta är min HELLEDIGA helg på myyyyyyycket länge, det händer typ ALDRIG att jag är ledig en lördag (natt). Men det är jag imorgon så det ska bli helt underbart. Vill gärna ta en runda på stan, men får nog hålla lite i cashen eftersom jag hellre spenderar mina pengar i London än i Halmstad :) Kanske t o m blir en liten utgång!? Vi får se, vi får se.. Nu ska jag fortsätta softa vidare...


PoK ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0