employer of the month

idag har jobbat och då fick jag 2 glada nyheter =)

Det 1:a är att jag blev månadens medarbetare, fick en fin grön pin att fästa på min arbetströja + ett presentkort från Åhlens på 400 kr! :) detta gjorde mig jätteglad, tycker det är kul att man belönas, uppskattas & utvecklas på jobbet! Tycker verkligen om mitt jobb (även om man har sina ups & downs såklart) och ska verkligen jobba för att bli ännu bättre.


Det 2:a är att jag ska utbilda mig till handledare; det betyder att jag bla  kommer att utbilda nyanställda. Ska bli spännande med lite nya utmaningar..


SÅ, detta made my day :)



Kommentarer
Postat av: frida

fan va nıce!!! kul att höra vännen!!! =)

2010-01-24 @ 13:42:18
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0