chaos

fy fan, i går natt på jobbet var nog the worst ever.. hade typ noll motivation + en massa fulla & odrägliga människor i kombination med a missing BF. fick gå ut från kassan där ett tag för att det helt enkelt blev för mycket.. kaos var rätta ordet och att jag inte var i min bästa sinnestämning så var det kanske inte den bästa situationen.. men, men, ibland har man såna dagar.. egentligen ska man inte bry sig så mycket om det men ibland tar man ju åt sig mer än man borde. nog om det.

på dagen var vi iallafall i stan, det var trevligt, käkade lite lunch och shoppade. Köpte en fin topp från lindex, här har vi den!

Lindex Shop Online - Topp

innan jobbet var vi och firade emilia då hon fyllde år! synd bara att jag inte kunde följa med dem ut i och med att jag började jobba vid 00.00 men det var trevligt så länge det varade :)

idag har vi haft en typisk slösöndag, har handlat lite käk sen har jag typ kollat på tv:n hela eftermiddagen.. Känner att jag inte riktigt orkar att hitta på något annat heller i och med att natten var så krävande.. är alltid död efteråt men idag tar nog priset. Imorgon är det min favoritdag, nämligen löningsdag.. älskar att känna mig rik haha :D dessutom fick jag en jättebra lön, så kan verkligen inte klaga. Tydligen har jag jobbat och varit ganska flitig i december, kan nog bero på att jag jobbade en del röda dagar. men det var det värt, helt klart :)

nu ska jag laga lite kvällsmat, stuvade makaroner & köttbullar står på menyn. får se om jag uppdaterar lite mera ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0