Çarşamba

det tråkiga med att Selim börjar skolan är att mina sovmorgnar är long gone, då jag alltid går upp samtidigt som honom & kör honom till skolan. Tidiga morgnar är verkligen inte my cup of tea om man säger så..  I och för sig behövde jag ändå gå upp i tid idag då jag hade mitt "efterlängtade" tandläkarbesök. Det gick hyffsat bra, det gjorde ganska ont då ett av hålen var tydligen ganska djupt eller vad man nu ska säga. Sedan besökte jag banken och fixade lite ärenden där, beställde bland annat nytt visakort till mig själv och spärrade det gamla.

Annars har det inte hänt något speciellt, jag plöjer igenom mina säsonger av the hills som jag köpte på gekås. Nu måste jag gå och titta till kvällsmaten, Selim lagar nämligen kycklingklubbor med sina egenblandade kryddor så får se hur detta smakar. ni får full rapport sen, haha.

Ska väl antagligen fortsätta titta på the hills ikväll, då tv:n är ockuperad av turken (barcelona spelar mot sevilla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0