can't slow me down, the only thing that know is I won't fall, 'cause i have it all

Nu har jag jobbat 6 dagar i rad, så nu är jag äntligen ledig i 2 dagar. Känns ljuvligt faktiskt! dock så tycker jag om att jobba - det är ju kul att tjäna pengar o man säger så.. och dessutom hade vi en tävlig på jobbet idag och jag vann; blev ett presentkort på bio rikare.. :)

nu hör jag att dörren slamrade igen, Selim har varit ute och kört med sin kompis hela kvällen så nu ska vi umgås lite :) jag återkommer lite senare, håller nämligen på att surfa runt på topshops hemsida. tror det blir att jag beställer hem något fint till mig själv senare ikväll, det förtjänar jag efter allt slit de senaste dagarna

talk to y'all later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0