back to reality

känns konstigt att varit ledig i så många dagar och sen gå tillbaka till jobbet igen.. idag har faktiskt varit lite söndagskänsla över dagen. Men vilat mig har jag iallafall, t o m lite väl mycket kanske (?). Blir nästan ännu tröttare när man inte har något speciellt för sig och bara kan gå och slappa.. Jaja, back to work imorgon blir det iallafall 10-19. bittersweet. Sedan ska helgen tillbringas i Halmstad, var länge sen vi var där nu så det ska faktiskt bli mysigt.. Är ju dessutom ledig hela lördagen, hur ofta händer det liksom..

Hade tänkt rensa upp lite snabbt nu innan jag går & lägger mig, packa väskan och lägga fram kläder och sånt så att jag kan sova så länge som möjligt. Är verkligen en morgonmänniska, snoozar MINST 4 gånger varje morgon. Men det är ju så skööönt att veta att man kan sova 10 min till och ändå hinna (med nöd och näppe i och för sig)

hittade två jättesöta bilder på Malte när han var en liten valp.. underbart söt (vilket han är nu också ofc!)


 


God Natt ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0