2010

100101 (ser konstigt ut eller hur?)

är lite trött & sliten från igår faktiskt, blev en del champagne (samt lite andra grejjer) som slank ner igår. Mådde inte precis toppen, men det är bara nyårsafton en gång om året så då kan man lika gärna slå på stort ;) det var trevligt iallafall, speciellt vid 12 slaget med fyrverkerier & en nyårspuss från min älskling.

Det stora minuset var dock att vi fick vänta typ 40 min på bussen, det var jävligt kallt. Stod i taxikö i 10 min men sen gav jag upp. Men bussen kom tillslut & vi gjorde lite nattamat i form av pizza när vi kom hem.

Idag har jag jobbat, tänkte att jag skulle sluta röka (eller dra ner på det iallafall) och äta lite nyttigare. Tar min morgoncigg och så var det kört där och sen så stod en stooooor godispåse i personlarummet så gick och nallade lite där, haha. så typiskt mig. får göra igång på måndag istället, då kan man inte skylla på att man är "bakis" längre iaf ;)

ska alldeles strax gå & sova, klockan är ställd på 6.30, ryyyyysligt tidigt speciellt för att vara en lördag. maj gad, vill inte. Vi ska nämligen köra idris till bussen eftersom att han åker till norge imorgon. Sen är jag (nästan, 3 timmars nattjobb mellan lör-sön) ledig hela helgen lång :) så skönt.

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0