the day

kom tyvärr inte på en fyndigare rubrik, så den får helt enkelt duga för idag!

Idag fick jag hjälp med hundarna av Selim på morgonen och sen körde jag honom till skolan. Spenderade förmiddagen ensam med hundarna, satt och slösurfade lite för att vakna till liv.. vid 12 tiden kom Simon hem till mig en sväng, så vi hade en trevlig pratstund, var verkligen hur länge som helst sedan vi sågs sedan så vi hade mycket att prata om! Trevligt att ses, även om det bara var för en liten stund, men det kommer fler tillfällen :)

ringde magyar och sen stack jag, ina och Selim ner & käkade kebab (igen) :P ina kunde inte motstå det även om hon sov när jag ringde (A) thihi.. anywayyy, har inte gjort så mycket mera, det var kul att träffa båda magyar & simon idag!!

imorgon ska jag åka in till stan med selim & pappa (+ hundarna då) ska lämna tillbaka lite hyrfilmer, skaffa id-kort till selim och sen köpa present till emilia! så blir en del att fixa imorgon! dock börjar ja bli paaaaaaank, det är nu jag vill shoppa loss :/ aja, löning om en vecka, efterlängtad som vanligt!! Känner på mig att helgen kommer bli aweeeeeeesome, har hittat en skitbra outfit till lördag också, temat är ju glitter (i love)! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0