sundays will always be boring..

.. om man inte skulle befinna sig i alanya en solig och varm dag till exempel ;) hade inte varit helt fel. Jag hoppas verkligen att vi kan åka ner i sommar, måste bara fixa en del jobbiga problem först, och jag HOPPAS med hela mitt hjärta att det går, självklart.. har ju spenderat nästan alla somrar in turkiet sedan 2001 typ.. så skulle kännas tomt och tråkigt att inte få åka ner. LÄNGTAR som fan! Alanya ♥ kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta även om man kanske inte kan se det med samma ögon som förr.. men jag älskar det ändå :)



idag är det söndag vilket innebär att jag är ledig! min vilodag.. dock är det alltid en lite tråkig känsla då det finns ungefär noll att göra. idag har jag verkligen bara latat mig.. skäms! tog iallafall tag i städningen lite och ska strax slänga in lite smutstvätt i maskinen. så produktiv är jag, "duktigt".. ;) men imorgon är det ny dag & framöverallt en ny vecka! har en del "mördarpass" på jobbet i och för sig, kommer sluta 19 eller 20 nästan varje dag, men det fixar sig nog.


jag har precis slängt ihop en fruktsallad bestående av 2 olika sorters äpplen + apelsiner.. blir lite vaniljglass och sedan popcorn som ska avnjutas framför spider-man 3 ikväll!


funderar på att skaffa en ny blogg faktiskt, känns som att jag behöver lite nytt! känns som jag har tappat min inspiration på sistone (eller ahh, iallafall de senaste månaderna) gällande ALLT faktiskt.. tråkigt när det är så, but that's life.  hoppas att det vänder snart!



/Helena - new start ♥

Kommentarer
Postat av: magyar

noooo, inte ny blogg. Denna blogg har varit med oss i år och dagar jianoo! U cant break it!

2010-02-07 @ 20:40:15
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0