my dreams

God morgon! seriöst, mamma släppte in hundarna i min säng 7 på morgonen (!!!).. så det var bara till att maka sig uppåt och gå ut med dem i skogen.. jobbigt!! sen jag jag & la mig och sov en timma igen och sen var det dags för Selim att gå till skolan.. suuuuck på denna morgon.

inatt drömde jag en helt ljuvlig dröm; nämligen att Alanya låg i Halmstad. ja vet, helt sjukt, men så var det. drömde om casablanca och då denna låten påminner mig så sjukt mycket om casa!!



i september 2008 så hängde jag & magyar alltid på garage och drack öl och sedan gick vi oftast vidare till casa/lambada (eller queens då.. ofc) :) haha, mycket sjukt har hänt där fan.. minnen!! =) denna låten spelades jämt där..


nu ska jag ta en cigg efter min frukost och sedan ge doggisarna mat! uppdaterar senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0