my 2 best friends for 2night




Selim ligger som en klubbad sälunge i sängen och nanar, han gick och la sig redan vid 6 tiden eftersom han hade sån huvudvärk (migrän?) därför ägnar jag kvällen åt dessa godbitar, frosseri?! i ♥ icecream iallafall!

Annars då? har känt lite som en otursdag idag :(

- var på försäkringskassan, fick vänta 45 min, jobbigt värre + tant som försökte tränga sig
- Malte smet en kvart innan Selim skulle till tandläkaren = jobbigt läge.. dock hittade vi honom en kvart senare som tur var och hann PRECIS
- kommer få saftiga tandläkarräkningar, me likey ;)
- det var det. inte så farligt kanske, men idag är jag inte top notch alltså..

ska upp & jobba tiiiiidigt tiiiidigt, så ska väl snart nana tror jag, nu vaknade Selim och ville ha lite popcorn så nu ska jag vara snäll tjeja o fixa det (om han inte lyckas somna om tills dess menar ja...)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0