i got a pocket full of sunshine



idag åkte min mamma & sos till London, hoppas att de får de kul där! Saknar er redan :) var sååå länge sen jag var i London nu, har inte varit där på säkert 2 år.. Jobbigt! älskar london och framförallt shoppingen som finns där..

idag blir det en typisk "fixardag", tror jag? händer inte så mycket annars precis. Ska följa med Selim till AF efter skolan och innan dess skulle jag behöva dammsuga :/ trist.. men tyvärr är det sånt man måste göra..

såg att det hade snöat ÄNNU mera nu, när ska det här ta slut egentligen?! är sjukligt trött på snön, känns som att de aldrig kommer bli vår/sommar.. vart är solen liksom?! i dun' wanna freeeeeeeeeeze anymore!

fick förresten mitt schema för mars, jobbar hela 140 timmar, men det blir nog hur bra som helst, behöver alltid cash flow ju..  har INTE så mycket annat att skriva om just nu då jag inte gjort ett skit (än så länge... hehe)

TRÅK INLÄGG =D


skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0