helgen

hade tänkt berätta lite om helgen som varit;

igår så vaknade jag 12,30 HELT död efter nattens jobb. Men det var bara till att maka sig in till stan för att köpa inflyttningspresent. Hittade lite fint på Lagerhaus, det var den enda affären jag gick till iofs, men inte så lätt i detta snöovädret.. vi har minst en halvmeter snö i trädgården och massa snöhögar ute vid gatorna på 2-3 meter. Helt sannslöst.. :S våren känns ju väldigt långt borta nu..

vid halv 4 tog jag bilen till emilias lya, och där blev det lite middag innan festligheterna började, det bjöd på tacos & marängsviss, guud så gott det var! så länge sen man åt "äkta" marängsviss ändå, sjukt gott var det iallafall. Sen vid 19 började folket droppa in! Var mycket folk från jobbet och mycket annat folk också . Jag hade trevligt, dock så drack nästan alla förutom jag, kände mig vääääldigt nykter och lite halvtråkig när alla flummade omkring.. =) men men, kommer fler festtillfällen då jag kan vara med. strax efter 12 körde jag in till stan och där blev det lite jobb. Träffade på magyar som kom in och köpte mat av mig, en glad överraskning (dock hann vi inte prata direkt, mycket folk som var ute i lördags!)

Det var jättejobbigt att köra hem till hylte igår på natten, det började ju snöa igen strax efter 4 tiden i morse så jag fick köra jättesakta + att jag låg bakom en plogbil (tur det kanske?) var hemma typ 05.20.. slängde mig i sängen när jag kom hem och somnade direkt! var länge sen jag var så trött.

idag passade jag på att sova ut, sov till 3 tiden! har gått lite på sparlåga sen dess, har inte gjort så mycket.. handlade lite mat och sen lagade jag & selim mat till familjen; blev tacos en gång till.. gott och lättlagat..

strax ska jag krypa ner i sängen, ska följa med Selim till tandläkaren imorgon vid 10 och sen ska jag & mamma åka till en tjej som har herbalife(?)grejjer + en sån där våg som mäter hur mycket fett man har i kroppen. :S haha scary fan..?!?

God natt!



och förresten; jag är såååååååå sugen på att shoppa.. kanske beror på att jag inte har pengar till det just nu, men den 25:e då jävlar! har blandannat hitta 2 fina toppar från gina, en bustier, jeansjacka, skinnkjol från lindex och massa meeeeer.... SHOPPAAAAAAAAAAAAAA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0