dinner & movie

idag ville jag verkligen ligga & sova i min varma säng när klockan ringde (får rysningar av min alarmsignal, antagligen för att jag hör den MINST 6 ggr/dag.. snooza!!) iallafall, jag och Selim tog bilen in till stan; jag gick vidare till jobbet och han åkte hem till stugan.. Jobbade ett par par timmar idag, och fick t o m sluta en timma tidigare :) göttans! av någon anledning har jag blivit ganska lat på jobbfronten, tror att jag har haft alldeles för många lediga dagar på sistone, så jag har börjat vänja mig! farligt.. det är ju bättre att man vänjer sig så att man jobbar mycket istället!

idag är det min favoritdag på heeeeela månaden :D älskar att känna mig rik! dock måste jag betala tillbaka min skuld till mamma för herbalprodukterna, men det är coool.. det känns bra att veta att det var liiite dyrare än jag tänkt mig för då kommer jag inte fuska mig igenom dessa veckorna.. Än så länge går det bra med dieten, skönt att man har ett mål om dagen där man äter vanlig mat annars hade det kanske varit lite strängt..

efter jobbet gick jag & köpte biobiljetter, och hämtade Selim.. vi åt middag på la coca, selim åt en nachotallrik med kyckling och jag åt en kycklingburrito.. älskar mexikansk mat och min burrito var jättegod, tomatsallad, bröd, ris, bönor, kyckling och en massa grillade grönsaker!

sedan var det dags för äventyrsfilmen Percy Jackson & the lightening thief! Den var faktiskt bra! älskar att gå på bio, perfekt en kväll när man inte har något speciellt att göra men ändå vill "hitta på något" :)





hann även gå in en sväng inom vero moda, kom hem med en vit sjal med svarta leopardfläckar (u got it? haha) och ett mintgrönt oversizelinne som var på rea.. finns så mycket fina vårnyheter som jag vill shoppa nu, har hittat massa fint på lindex, ett vitt spetslinne från gina med kedjor (de var slut i affären, så får beställa online!) och såklart h&m.. så imorgon blir det en runda på stan! men FÖRST en lååååååååååååååång sovmorgon, har inte sovit ut på länge och dessutom "får" jag det nu då jag ska jobba natt imorgon... mjau!

nu ska jag krypa ner i sängen! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0